Dat was het dan... 🇳🇿🇳🇱

29 januari 2020 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Dat was het dan 6,5 maand zijn voorbij gevlogen. Hoewel zolang van zo ver huis zijn niet altijd makkelijk is geweest, en ik echt wel moment heb gehad dat ik er even doorheen zat. Heb ik een onwijs gaffe tijd gehad. Een ervaring die niemand meer van mij af kan nemen.

Mijn laaste dagen in Auckland heb ik veel gedaan. Naast dat nog even onwijs genoten heb van de stad en het weer, heb ik ook veel vrienden gezien en afscheid genomen.

Op zondag ben ik samen met een Nederlands vriendinnetje naar een gratis buiten concert en vuurwerkshow geweest. Ik zal haar vast nog vaker zien aangezien zij gewoon Nederlands is, maar was zeker een gezellige avond.

De volgende dag ben ik samen met wat oud collega gaan drinken in de stad, fijn om ze weer even gezien te hebben, maar helaas was afscheid nemer er hier ook bij. En dan mijn laatste dag.... Een drukke dag koffers ophalen en herpakken, lunchen met een van mijn reisgenoten van zuidereiland en savonds met Meg naar een open air cinema!

Het waren dus super drukke maar leuke dagen. Vandaag de ochtend op mijn stage afscheid genomen van mijn collega's, toch gek dat ik huilend olschiphol stond om gedag te zeggen. En nu weer huilend mijn collegas gedag heb moeten zeggen.

Maar wat heb ik veel mogen zien en beleven, dit zal voor altijd met meenemen. Dankje voor iedereen die hier aan heeft bijgedragen.

Ik zie jullie allemaal snel weer in nederland🇳🇱

Liefs,

Willemijn

1. Annemieke:
    29 januari 2020
    Gourde vlucht mooi hoot vergeten zal je zeker niet.
  2. Liesbeth:
    29 januari 2020
    Mooie verhalen en wat een ervaring