De tijd vliegt voorbij

13 oktober 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Inmiddels ben ik al weer 3 maanden in Nieuw-Zeeland, en dit betekend dan ook dat ik ongeveer halverwege mijn tijd ben in dit prachtige land... De tijd vliegt hier daadwerkelijk voorbij, waar ik voordat ik hierheen kwam dacht dat ik meer dan genoeg tijd zou hebben om aan school te zitten en iedereen van alles op te hoogte te houden, schiet het er allemaal toch allemaal redelijk makkelijk bij in.

Afgelopen weken heb ik super veel leuke dingen ondernomen in de weekenden, zo heb ik op surf trip geweest naar Raglan, ben ik naar de Hobbiton geweest en heb ik aardig wat feestjes mee gepakt. Ook volgende week staat er weer een trip op de planning.

Het weekend van 28/29 september ben ik op Surf trip naar Raglan geweest. Dit was voor mij en vele ander in de groep de eerste keer dat we gingen surfen. (denk ook dat ik uiteindelijk meer gezwommen heb dan op de plak gestaan..) Overigens waren de keren dat ik op de plak bleef staan super leuk! Iets om hier in Nieuw-Zeeland vaker te doen, maar ook als ik terug ben op Nederlands grondgebied. Na de eerste dag surfen en 's avonds een feestje te hebben gehad, gingen we de volgende dag naar de bridal veil falls en hebben we de Hamilton gardens bezocht.

Raglan beachwairēinga/Bridal veil falls

Dit weekend heb ik een dagtrip gemaakt naar de filmset van de Hobbiton, ondanks dat ik de films nooit gezien heb was het zeker de moeite waard om te gaan. We kregen veel weetje te horen over de set en hoe het is gefilmd. Dus met de creatieve opleiding die ik doe is het zeker geen straf om daar rond te lopen.

Hobbiton

Ondertussen heb ik natuurlijk ook nog steeds druk met stage, het gaat super goed en ook hier vliegt de tijd voor bij. Zo zijn afgelopen week foto's die door mij zijn gemaakt gebruik voor de website, social media en mailings. Daar ben ik dus best een beetje trots op. Nog 9 weken knallen op stage en dan mag mijn reis gaan beginnen, ondanks dat ik nu al veel van het land kan zien kijk ik er naar uit om nog meer mooie plekken te kunnen bekijken en bewonderen.

liefs,

Willemijn

1. Liesbeth:
    13 oktober 2019
    Mooie ervaring en nog veel plezier
  2. Annette:
    13 oktober 2019
    Wat vliegt de tijd inderdaad! Alweer 3 maanden weg! En steeds weer leuke trips maken is toch ook echt iets van een tijd in een ver-land verblijven! Geniet maar heel erg, het wordt bij jou steeds meer voorjaar en wij gaan de herfst in! Veel liefs uit Vught!😘
  3. Anne:
    Leuk will!!!
  4. Tom en Nic:
    20 oktober 2019
    Hi Willemijn, we zijn even bij papa en mama mosselen eten, heerlijk Zeeuwse mosselen. Zie hier lieve kaartjes van jou staan. Wat een geweldige ervaring die jij op daar en ook heul stoer wauw! Lieve groetjes en knuffels van Tom en Nicole