kleine (grote) update:)

1 september 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hey hey hier weer een kleine update!

Afgelopen weken heb ik veel gedaan, naast dat ik natuurlijk elke normale door de weekse dag gewoon stage heb en aan het werk ben.

Op stage mag ik veel doen, en wordt ik redelijk vrij gelaten om nieuwe ideeën in te brengen wat erg leuk is! Wel merk ik ookal zit mijn 4e week van stage er bijna op dat ik nog steeds er moet wennen aan weer een gewoon werk ritme (stiekem is naar school gaan dus gewoon heel fijn🙄)

Verder onderneem ik bijna elk weekend wel iets, we gaan niet perse altijd weg uit de stad, maar gezellig een avondje eten of bowlen met een gezellige groep is natuurlijk ook gewoon heel gezellig! Inmiddels heb ik een grote groep Nederlandse stagiaires waar ik veel mee optrek (dan denk je vaak Nederlanders die heb je genoeg in Nederland.... Waarom ben je dan niet in Nederland gebleven). De avonturen die ik hier mee maak had ik niet zo makkelijk in Nederland kunnen mee maken. Zoals de vele heuvel/bergen die we al opgelopen zijn, de stranden die we bezocht hebben, dan nog niet te spreken over alle plekken die ik nog moet gaan zien en niet te vergeten de pubcrawl die elke donderdag avond wordt gehouden... (is soms iets later dan ik van plan was... maar wel super gezellig)

Verder heb een Nederlands meisje waar ik veel me onderneem, Kelsey. Afgelopen week maandag ben ik met haar in de avond een koffietje wezen doen in de stad, op dinsdag hadden we besloten dat we wel samen konden koken. En zaterdag gaan we nuttige en lekkere dag houden, beide hadden we heel veel zin in appeltaart en beide moeten we ook dingen voor school gaan doen. Dus dat gaan we zaterdag combineren😊 'echte Hollandse gezelligheid'.

Voor volgend weekend staat er een trip naar Hamilton op de planning, en niet zo maar een trip op die stad te bekijken. Maar wel gaan met een groep van 25 man naar een ALL BLACKS game (wedstrijd van nationale rugby team).

Dus nog genoeg avonturen staan er op de planning!

Liefs,

Willemijn

1. Marlien:
    1 september 2019
    Lieve Willy, super leuk om weer te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Liefs uit Italië, daar zit ik nu een weekje met mam. Liefs Xx Annette & Marlien
  2. Bart:
    Ha Willy,
    Klinkt helemaal gezellig wat je aan het doen bent. Je bent er een mooie ervaring van het maken
    Bart
  3. Annemieke:
    1 september 2019
    Wat een mooie belevenissen ben je aan het maken. Deze neemt niemand meer van je af. Geniet lekker verder. Liefs terug.
  4. Karen:
    2 september 2019