Aankomst in Auckland, Nieuw-Zeeland

18 juli 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hoi hoi,

Na een lange reis ben ik eindelijk in Auckland aangekomen. De eerste dag heb ik niet veel meer dan slapen gedaan, want de reis en het tijdsverschil hakt er toch wel in. Verder ben ik naar het complex gegaan waar ik komende tijd zal verblijven.

Mijn kamer mag dan wel niet groot zijn, maar het is prima voor de tijd die ik hier waarschijnlijk zal zitten. De keuken en badkamer deel ik samen met mijn 2 huisgenootjes een frans meisje (margo) en een meisje uit Slowakije (Catharina) die beide ook hier in Auckland stage lopen. Overigens zijn zij wel al in september klaar met hun stage en zullen er dus weer nieuwe kamergenoten komen.

De eerste nacht in mijn nieuwe bedje was prima, wel merk ik dat ik nog helemaal in het Nederlandse ritme zit en dus om 4uur 's ochtend wakker wordt... om vervolgens om 7uur weer moe te zijn en inslaap te vallen. Over een paar dagen zal ik wel al meer aan het ritme en tijdverschil zijn gewend.

Vandaag mijn tweede dag in Auckland, heeft mijn Margo mij een beetje laten zien waar wat belangrijke dingen zijn in de stad zoals de supermarkt en de bushaltes.

In de middag ben ik naar mijn bemiddeling bureau geweest voor informatie over de stage, Wat er nog allemaal regelt moet worden. en natuurlijk ook over wat er allemaal te doen in Auckland en omgeving.

Komende twee weken zullen met name in het teken staan van het leren kennen van Auckland en omgeving.

liefs,

Willemijn

1. Annemieke:
    18 juli 2019
    leuk zo je verhalen te volgen.
  2. AW Seppen:
    18 juli 2019
    Heel veel succes en een leerzame periode in Auckland toegewenst. Mijn moeder zou zeggen “ en doe geen dingen die je niet tegen je moeder durft te vertellen” hahaha. Soms zijn oude gezegden nog wel eens toepasbaar in “ modern times”. Veel plezier.
  3. Jacqueline:
    Leuk Willemijn, ga je volgen op deze mooie expeditie! Enjoy🎉
  4. Liesbeth Blickman:
    19 juli 2019
    Leuk Willem in en veel succes🌷🌹🙋
  5. Denise:
    19 juli 2019
    Beginnend aan een zeilrally naar Frankrijk volg ik jouw leuke en denk ook spannende verhalen. Zet um op.
  6. Annette:
    Leuk hoor Willemijn.
    Toch spannend zo alleen aankomen een vreemd land. En dan toch 2 leuke huisgenootjes treffen. Succes en geniet!